Tuesday, December 16, 2008

მთაწმინდა



16 ივნისს მოეწყო პროექტის პრეზენტაცია
სამახსოვრო სიგელები გადაეცა პროექტში მონაწილე ყველა მოსწავლეს

იხილეთ ფოტო მასალა










,, ... მთაწმინდა ერის სინდისია, მისი ისტორიის თავფურცელია,”
ლადო გუდიაშვილი. თბილისის პირველი საჯარო სკოლა წარმოგიდგენთ პროექტს "ჩემი საცხოვრებელი ადგილი", მთაწმინდის უბანს.
გუნდი "მთაწმინდა" მთაწმინდის გუნდმა გადაწყვიტა მთაწმინდის შესახებ ინფორმაციის მოძიება და პროექტის გაკეთება მთაწმინდაზე ...იქ (მთაწმინდაზე) ამოდის საქართველოს დიდების მზე და იგი ერთიანად ათბობს დიდსა და პატარას, ადგილობრივსა და უცხოელს”.
ნიკო სუხიტაშვილი

პედაგოგები
ნანა ნოზაძე–ინფორმატიკის პედაგოგი
ეკა კვიციანი – ხელოვნების პედაგოგი
ლიზი ბუცხრიკიძე– ისტორიის პედაგოგი
ქეთი ჩხიკვაძე – გეოგრაფიის პედაგოგი
ცისანა ბურჯანაძე – ქართული ენა და ლიტერატურის პედაგოგი
ჩვენი გუნდი:
ელბაქიძე ელენე - მე–6 კლასი, კვარაცხელია ნიკა - მე–6 კლასი, ერაძე ბიძინა - მე–6 კლასი, გრძელიშვილი ირაკლი - მე–8 კლასი, ტაბიძე დათო - მე–8 კლასი, მაღლაკელიძე ზურა - მე–6 კლასი, ბურდულაძე გეგა- მე-6 კლასი, ბლიაძე დათო- მე-7 კლასი, გერსამია გიორგი -მე-7 კლასი, ელისაშვილი მარიამი- მე-7 კლასი, ერიშვილი ეკა- მე-7 კლასი, დემეტრაძე თაყა- მე-6 კლასი, ქორიძე სანდრო- მე-6 კლასი , ბეჟაშვილი ალექსანდრე- მე- 6 კლასი, მესხი ნიკა- მე-7 კლასი, მურუსიძე მარიამი -მე-6 კლასი, ახალბედაშვილი მარიამი- მე-6 კლასი, გუჩუა თინათინი - მე 6, ნიკოლაძე ანა - მე-6 კლასი, გაბრიჭიძე მარიამი - მე-6 კლასი , ბაკურია ანა- მე-6 კლასი, გვიმრაძე ელენე -მე-9 კლასი, გუგუნავა ნინო -მე-9 კლასი. ომანიძე მარიკა-მე-9,
მიქაუტაძე სალომე-მე-9;

No comments:

Post a Comment